Legújabb ollózások, írások

Consuming Kids

2010. október 3., vasárnap , Posted by Mester at 13:39

A gyerekek egyre korábban válnak a reklámok célpontjaivá. Egyre erőszakosabban figyelik és térképezik fel őket, hogy minél inkább eggyé váljanak a termékeikkel és lehetőleg a cégük fogyasztói maradjanak egész életük folyamán. Nincsenek azzal kapcsolatban morális korlátaik, hogy amiket eladnak a gyerekeknek azok egyáltalán egészségesek-e az ő korukban és milyen hatással lesz a további fejlődésükre?
A céljuk egy olyan jövő megalkotása ahol az ember szinte rögtön a születés után fogyasztóvá váljon, vágyakat teremtenek benne olyan termékek iránt, amikre nincs is szüksége, de egy olyan társadalomban, ahol az határozza meg az ember megítélését, hogy mije van, addig fogja nyaggatni a szüleit, amíg azok megveszik neki amit akar vagy pedig már gyerekkorában frusztrált és boldogtalan lesz, mert nem tud megfelelni azoknak a társadalmi normáknak, amiket az őt körülvevő reklámok elhitetnek vele.
A szülőknek nagyon nehéz dolguk van a helyes úton tartani a gyerekeiket, miközben egy több milliárd dolláros költségvetésű iparág akarja irányítani a gyerekek szokásait.


A video megtekintéséhez kattints az alábbi linkre:


Jelenleg ennyi van: 0 megjegyzés:

Üzenj

Megjegyzés küldése

Free Blog Counter